AMSTERDAM.

Idag åker jag till Amsterdam med pojkvännen! Yaay! :D

VIKT 26/4.

Dagens vikt låg på 65,7 kg. Nåväl det får duga.

DAGENS MATINTAG OCH TRÄNING.

Frukost: 2 rågkakor, 2 skivor salami, paprika, 1 kopp te ~ 270 kcal
Lunch: 1 banan ~ 80 kcal
Mellis: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka ~ 140 kcal
Middag: kycklinggryta med ris ~ 400 kcal
Kvällsmål: 2 rågkakor, 2 skivor salami, paprika ~ 270 kcal
Övrigt: 2 chokladbitar ~ 100 kcal


Totalt: 1260 kcal

Träning: 45 min crosstrainer, 1000 m rodd, lår

Fyfan va tungt det var på gymmet idag, trodde jag skulle dö ett tag.



DAGENS MATINTAG OCH TRÄNING.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: 1 banan ~ 90 kcal
Mellis: 1 pizzasallad ~ 90 kcal
Middag: 112 gram quorn stekta i lite olja, 100 gram broccoli, pepsi max ~  170 kcal
Kvällsmål: 150 gram lättyoghurt, 150 gram jordgubbar, loppfrön ~ 122 kcal

Totalt: 612 kcal

Träning: 45 min crosstrainer, 1000 m rodd, lår+rumpa

INSPIRATION.


GYMMET.

Jag säger bara, OMG va grymt det var på gymmet idag. Längtar tills imorgon! Fyfan va skönt det är att ha tillbaka den känslan.


DAGENS MATINTAG OCH TRÄNING.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: -
Mellis: ½ banan ~ 50 kcal
Middag: 2 skivor kassler, stekt potatis, lite avocado, gurka, paprika ~ 500 kcal

Totalt: 690 kcal

Träning: 45 min crosstrainer, lår+armar

INSPIRATION.


KAKOR.

Jag sitter o äter kakor och tycker synd om mig själv.

LÖRDAG.

Känner bara för att skriva av mig lite..

Har haft en jättebra dag känslomässigt sätt. Började dagen med tandläkaren som jag skjutit upp i snart ett år nu (bra Sandra, bra). Men det gick huuur bra som helst, lagade 2 hål, han var skitschysst och det var mkt billgare än vad jag trodde. Efter det åkte jag till farsan och hämta ut post och efterlängtade paket, jättefina trosor och sminkborstar. Sen åkte jag till pojkvännen, vi lagade mat. Vilket jag egentligen inte ville, men jag var så jävla hungrig så de fick bli så. Fullkornspasta med kalkon och tomatpesto. Sen åkte vi en runda i stan och spelade biljard.

Men nu på kvällen mår jag inte lika bra. Jag känner mig som världens fetaste. Jag jag ångest för maten, den vi lagade. Sen har jag dessutom tryckt i mig pistagenötter, några chokladcashew och popcorn. Fint. Verkligen. Jag kommer aldrig att bli smal. Jag är såååå obeskrivligt trött på att vara fet. Men gör jag nånting åt det?! Neejneej, jag fortsätter smocka i mig skit pga min obefintliga disciplin. Jag slösar bort mitt liv på att vara fet.

Imorn ska jag till gymmet och försöka träna bort min ångest.

INSPIRATION.


DAGENS MATINTAG OCH TRÄNING.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: -
Middag: Ica pizza, pepsi max ~ 700 kcal
Övrigt: Popcorn, ytterligare choklad ~ 600 kcal

Totalt: 1540 kcal

Träning: 1 h crosstrainer, 10 min rodd, lår övningar

Känns väl sådär, men brände av runt 600-700 kcal på gymmet iaf. Kommer bli popcorn ikväll också.

Edit: Proppade i mig 6 chokladbitar som jag fick ångest över och spydde ut tillsammans med endel av pizzan.

INSPIRATION.


BLÄ.

Mötet med min handläggare på försäkringskassan gick bra. Hon var jättetrevligt och vi pratade i över en timme.

Skulle egentligen ha haft bilbyte med brorsan bil i helgen, men jag orkar inte. Det är ett sjukt stort stressmoment för mig. Att köra min bil är inga problem, men att köra andra bilar är som att ha nytaget körkort igen. Åh, jag känner mig så jävla sämst. Det är ett bilbyte lixom, hur svårt kan det vara. Jag är sämst.

DAGENS MATINTAG OCH TRÄNING.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: -
Middag: 98 gram sojakorv, 120 gram potatis, ketchup, senap ~ 400 kcal
Kvällsmål: 150 gram miniyoggi, 50 gram blåbär, 20 gram mussli ~ 147 kcal
Övrigt: 2 knäckebröd med ägg och kaviar, 1 kopp te ~ 250 kcal

Totalt: 934 kcal

Träning: 45 min crosstrainer, 10 min rodd, mage + armar

FÖRSÄKRINGSKASSAN.

Idag har jag möte med försäkringskassan. Åh, jag vill inte.

INSPIRATION.


VIKT 18/4.

Dagens vikt låg på 66,2 kg! Det går sakta men säkert neråt!

AMSTERDAM.

Om en vecka åker jag till Amsterdam på en långweekend för att fira mitt och pojkvännens 3 års jubilieum. ♥ Jag har en vecka på mig att gå ner så jag ser 64 på vågen. Det borde inte vara några problem, om jag inte får för mig att fuska i helgen villsäga.. Hum.. Jag vill ju kunna ha på mig mina fina kläder!

Var och solade en kvart idag också, har gjort det 3 ggr de senaste 3 veckorna. Jag vill inte känna mig blekfet. Känns bra att börja få lite färg! Känns fresh! :D

DAGENS MATINTAG OCH TRÄNING.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: Stekta nudlar med kyckling ~ 600 kcal
Middag: 165 gram turkisk lättyoghurt, 120 gram jordgubbar, stevia ~ 164 kcal
Övrigt: Några popcorn, lite cola ~ 100 kcal

Totalt: 1004  kcal

Träning: 45 min crosstrainer, lår + rumpövningar




DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: 150 gram miniyoggi, 50 gram blåbär, pfysillum frön ~ 79 kcal
Middag: Pasta med lövbiff och grönpepparsås, broccoli ~ 700 kcal

Totalt: 919 kcal

Motion: 45 min crosstrainer, mage+armövningar

INSPIRATION.


DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: 150 gram miniyoggi, 50 gram blåbär, pfysillum frön ~ 79 kcal
Middag: 2 ganska små köttbitar, lite pommes, lite avocado, baguettebit, lite rödvinssås ~ 600 kcal
Kvällsmål: 134 gram turkisk lättyoghurt, 130 gram jordgubbar ~ 147 kcal

Totalt:
966 kcal

DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och saltgurka, 1 kopp te, lite äggröra, 4 bitar bacon ~ 400 kcal
Lunch: Tacos, cola zero ~ 500 kcal
Middag: 150 gram turkisk lättyoghurt, 120 gram jordgubbar, stevia ~ 154 kcal
Övrigt: En liten chokladbit ~ 30 kcal

Totalt: 1084 kcal

Motion: 1 h crosstrainer, ben, rumpa samt armövningar


DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: 150 gram miniyoggi, 15 gram mussli, 50 gram blåbär, loppfrön ~ 129 kcal
Middag: Nachotallrik ~ 500 kcal
Övrigt: 1 chipspåse, cola ~ 1000 kcal

Totalt:
1769 kcal

Inga kommentarer.

INSPIRATION.


VIKT 13/4.

Dagens vikt låg på 66,8 kg! Fyfan va skönt det känns!

Om 2 veckor åker jag till Amsterdam, förhoppningsvis väger jag under 65 då. Det borde ju inte vara några problem?!

DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: 130 gram potatis, 116 gram sojakorv, 40 gram broccoli, ketchup, senap ~ 431 kcal
Middag: 150 gram miniyoggi, 15 gram mussli, 50 gram blåbär ~ 129 kcal
Kvällsmål: 150 gram turkisk lättyoghurt, 100 gram jordgubbar, lite stevia ~ 150 kcal

Fyfan va gott kvällsmålet var. Varför har jag inte ätit det förut för?!

Totalt: 850 kcal

INSPIRATION.


MAGKNIP.

Helvete vilken magknip jag har fått. JAG DÖR!!!

DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te, 1 dl juice ~ 180 kcal
Lunch: -
Middag: 151 gram blodpudding, lågkalori jordgubbssylt, 1 glas minimjölk ~ 390 kcal
Kvällsmål: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Övrigt: 3 naturgodisar, lite quornfärs, isbergssallad, paprika, gurka, majs, dressing ~ 320 kcal

Totalt: 1030 kcal

Träning: 45 min crosstrainer + armövningar

Jag är hungrig som fan idag. Kul. Verkligen.

INSPIRATION.


DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te, 1 dl juice ~ 180 kcal
Lunch: -
Middag: 151 gram quorn, lite olja, 104 gram broccoli, 71 gram bulgur, pepsi max ~ 315 kcal
Kvällsmål: 150 gram miniyoggi, 30 gram mussli, 50 gram blåbär ~ 181 kcal
Övrigt: 1 kopp te, naturgodis (vet inte hur mkt men räknar i överkant för säkerhetsskull) ~ 400 kcal

Totalt: 1076 kcal

Träning: 45 min crosstrainer + armövningar

DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 3 rostbröd med smör, 1 kopp te ~ 400 kcal
Lunch: 1 pkt nudlar ~ 180 kcal
Middag: Max Orginalmål, dip, cola + en annan massa jävla skit ~ 1000 kcal

Totalt: 1 miljon kcal

OMFG, jag är så jävla bakis så jag vill typ dö. Försökte spy upp maxmaten, men det var ju helt fucking omöjligt. Efter en halvtimme gav jag upp. Jävla skit.

DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te, 1 dl juice ~ 180 kcal
Lunch: 120 gram räkor, 80 gram bulgur, isbergssallad, gurka, majs, dressing ~ 260 kcal
Övrigt: x antal öl, cider, 1 drink, ett pkt nudlar, popcorn ~1000 kcal

Totalt: 1380 kcal

Träning: 45 min crosstrainer + lår och rump övningar, några timmars dans.

VIKT 8/4.

Dagens vikt låg på 67,4. +2hg efter 3 dagar svull. I am more than pleased.

INSPIRATION.


ALLT ELLER INGET.

Den 26 åker jag till Amsterdam med pojkvännen. Det är fan inte lång tid kvar. Nu är det allt eller inget.

DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te, 1 dl juice ~ 180 kcal
Lunch: 150 gram mini yoghurt, 40 gram blåbär, 20 gram mussli ~ 141 kcal
Middag: 102 gram qourn (som jag kryddade sönder, det brinner i min käft!), 91 gram broccoli ~ 144 kcal
Övrigt: Chips, popcorn, choklad, cola ~ 500 kcal (efter toalettbesöket)

Totalt: 964 kcal

Spydde upp ungefär hälften av kvällsätningen när pojkvännen hade dragit. Så det känns lite bättre nu iaf.

Motion: 1 h crosstrainer + armövningar

INSPIRATION.


DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 1 bröd med ägg och kaviar, frosties och röd mjölk ~ 350 kcal
Lunch: Åt salladen som fanns kvar från igår ~ 40 kcal
Middag: Lax, 1 potatis, 1 ägg, 1 salamiskiva, sallad ~ 400 kcal
Övrigt: Pepsi max, popcorn, choklad, 3 jordgubbar ~ 900 kcal

Totalt: 1690 kcal

SÖTSUG.

Jag vaknade idag med ett enormt sötsug. AAAH! Fuck me.

INSPIRATION.


DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 3 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te, 1 dl juice ~ 240 kcal
Lunch: 150 gram mini yoghurt, 50 gram blåbär, 30 gram mussli ~ 181 kcal
Middag: Quornfärssås, isbergssallad, paprika, gurka, rödlökmajs, pepsi max, salladsdressing ~ 320 kcal
Övrigt: Pepsi max, pistagenötter, chokladöverdragna cashewnötter. ~ 700 kcal

Totalt: 1441 kcal

Träning: 45 min crosstrainer + armövningar

VIKT 5/4.

Dagens vikt låg på 67,2 kg. -1 kg sen i förrgår! Det går bra nu, kompis det går bra nu!

DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 3 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 210 kcal
Lunch: -
Middag: Quornfärssås, isbergssallad, paprika, majs, pepsi max, salladsdressing ~ 300 kcal
Kvällsmål: 150 gram mini yoghurt, 50 gram blåbär, 30 gram mussli ~ 181 kcal

Totalt: 691 kcal

30 min crosstrainer

INSPIRATION.


VIKT 3/4.

Dagens vikt låg på 68,2 kg. Det känns otroligt lättande faktiskt, trodde jag hade gått upp 2 kg i helgen.

DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 3 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 210 kcal
Lunch: -
Mellanmål: 100 gram miniyoghurt, 13 gram mussli ~ 79 kcal
Middag: Quornfärssås, isbergssallad, gurka, majs, pepsi max, salladsdressing ~ 300 kcal
Kvällsmål: 100 gram miniyoghurt, 17 gram mussli ~ 93 kcal

Totalt: 682 kcal

Släpat en byrå, hamrat ihop den där jävla byrån all by my self. Fy i helvete vad jobbigt.

INSPIRATION.


DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med ägg och kaviar, 1 kopp te ~ 200 kcal
Lunch: -
Middag: 170 gram räkor, 100 gram kokt bulgur, isbergssallad, gurka, paprika, dressing ~ 330 kcal
Kvällsmål: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka ~ 146 kcal

Totalt: 676 kcal


HELGEN.

I fredags gick det ju somsagt inte bra. Igår flyttade jag. Dagen började med tacos till frukost, en massa flyttande, en giffel och en kopp te hos bror, en massa (MASSA!!!) flyttstäd tills jag ville dö, donkenmat till middag, mer flyttstäd, glass och strössel på natten. Yay.

Idag åt jag miniyoggi till frukost, bakade cupcakes med brorsdottern, käkade en cupcake, åt kassler med potatis till middag och avslutade med en cupcake. Denna dag avslutas även den med glass och strössel.

Jag är trött.

RSS 2.0