DAGENS MATINTAG OCH MOTION.

Frukost: 2 knäckebröd med leverpastej och smörgåsgurka, 1 kopp te ~ 140 kcal
Lunch: 130 gram potatis, 116 gram sojakorv, 40 gram broccoli, ketchup, senap ~ 431 kcal
Middag: 150 gram miniyoggi, 15 gram mussli, 50 gram blåbär ~ 129 kcal
Kvällsmål: 150 gram turkisk lättyoghurt, 100 gram jordgubbar, lite stevia ~ 150 kcal

Fyfan va gott kvällsmålet var. Varför har jag inte ätit det förut för?!

Totalt: 850 kcal

Kommentarer
Postat av: Embla

Åh, tack så mycket! Vad snällt sagt! :D

2012-04-12 @ 21:20:07
URL: http://thinonlymatters.blogg.se/
Postat av: Em

sv. Tack så mycket för tipset om sojafärsen, min kille hade lite svårt för quornfärsen så sojan kanske kan ge mig en ny chans att övertala honom till ett veggoliv! :D

2012-04-12 @ 22:07:23
URL: http://suntvacker.blogg.se/
Postat av: Em

Sv. ja jag såg att de var rätt mycket kcal, får springa runt och leta efter den kcalsnålaste varianten. :) Men inte konstigt när vi fick hem hästar som var tunna matade vi ju dem med soja för att de skulle gå upp i vikt! ;)

Ja quorn är lite svampigt, men inte så konstigt när det är gjort på svamp! ;)

2012-04-13 @ 07:47:31
URL: http://suntvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0